Piesa INNEI „Sin Ti” se aude în serialul original Netflix, „Elite”

Un nou motiv de bucurie pentru INNA: piesa „Sin Ti” de pe albumul „YO” semnat de INNA, se aude în episodul al șaselea din cel de-al doilea sezon al serialului original Netflix, „Elite”.

INNA – Sin Ti

„Este o surpriză frumoasă și mă bucur de fiecare dată atunci când muzica îmi este apreciată”, a spus INNA.

Tot anul acesta, o altă piesă compusă de INNA, ”Tu Manera”, de pe album ”YO” a fost inclusă pe coloana sonoră a serialului ”Grand Hotel” de la ABC, produs de Eva Longoria.

Link aici

De curând, INNA a lansat INNAMag, propria revistă online, un vis devenit realitate pentru artistă, unde aceasta scrie despre oameni dragi pe care îi respectă, despre lucruri pe care le apreciază și pe care le recomandă, împărtășește multe fotografii realizate de-a lungul timpului, povestește despre experiențele sale în jurul lumii, dar și multe alte surprize! 

INNA Mag este disponibilă pe site-ul www.innaofficial.com

Anul acesta, INNA a lansat albumul „YO”, un album sincer, intens, scris cu multă iubire și sinceritate, din suflet, chiar de artistă și produs de David Ciente, alături de care a mai colaborat pentru „Ruleta”, „Gimme Gimme” și „Nirvana”. Albumul a fost lansat de Global Records în colaborare cu ROC Nation, labelul lui Jay-Z, care reprezintă artiști de top precum Rihanna, Shakira, Mariah Carey, Damien Marley, Miguel, Willow Smith.

“YO” include 11 piese, fiecare spune povestea unui alt personaj, unei alte stări pe care INNA simte că le-a trait în altă viață.

Piesele se numesc “RA”, “Contigo”, “Iguana”, “Si, Mama”, “Sin Ti”, “Locura”, “Fuego”, “Tu Manera”, “La Vida”, “Gitana”, “Te Vas”. Pentru fiecare dintre ele, artista a filmat câte un videoclip cu NGM Creative (Bogdan Păun – regizor și Alex Mureșan – DoP), producție video Loops Production.

INNA a performat în peste 800 de concerte, are peste 11 milioane de fani pe Facebook, 1.5 milioane de fani pe Twitter și 2.7 milioane de fani pe Instagram.

De curând, INNA a atins un nou record pe YouTube: are 3 miliarde de vizualizări pe propriul canal de YouTube și peste 5 milioane de abonați.

De asemenea, pe YouTube în general, are peste 4 miliarde de vizualizări, poziționându-se pe locul 91. Artista devansează nume mari precum Justin Timberlake, Thalia, Jessie J, Avril Lavigne, Lana del Rey, Red Hot Chili Peppers, Kygo, Sean Paul sau Kanye West.

Albumul ”YO” este disponibil pe www.innaofficial.com, pe magazinele digitale și în rețeaua Cărturești. Fanii pot fi aproape de INNA și pe platforma www.yosoyinna.com unde vor primi content exclusiv despre albumul ”YO” și despre cele mai recente lansări ale artistei.

Platforma Global, formată din Global Records, casă de discuri, Global Booking, agenție de impresariat și organizare de evenimente și Global Talent United, agenție de talente care reprezintă artiști de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Delia, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek, Alina Eremia, AMI, Minelli, 5Gang, DJ Project, Gran Error, SICKOTOY și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Gina Pistol, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții. 

Be the first to comment on "Piesa INNEI „Sin Ti” se aude în serialul original Netflix, „Elite”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Lumea PreseiTomis PressRO PRESSAdyDev Media4x4 desert safari toursThe Bearings StoresRulmenți Stoc