Kanal D, lider de audienta cu „Teo Show”, trei editii consecutive

Luna mai a inceput in forta pentru cea mai urmarita emisiune de divertisment de zi; productia, urmarita de sute de mii de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii

“Teo Show”, emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu, in intervalul orar 15:00 – 17:00, a plasat Kanal D pe primul loc in audiente, trei editii consecutive difuzate, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. Inca de la inceputul acestei luni, productia a fost cea mai urmarita emisiune de divertisment de zi, in randul tinerilor din Romania, editiile difuzate joi, vineri si luni au pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe segmentul de public Comercial.

Joi, 2 mai, Kanal D a inregistrat 2,1% rating si 16,6% cota de piata, in randul publicului de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani. O medie de peste o jumatate de milion (595.000) de romani au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, materialele difuzate in “Teo Show”.

Vineri, 3 mai, Kanal D si-a mentinut pozitia de lider de audienta, pe targetul Comercial, statia inregistrand 1,9% rating si 14,8% cota de piata. Editia difuzata in intervalul 15:00 – 17:00 a fost urmarita, in medie, in fiecare minut, de aproape o jumatate de milion (493.000) de romani din intreaga tara, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Si luni, 6 mai, Kanal D a surclasat celelalte statii concurente, in intervalul de difuzare a emisiunii “Teo Show”, postul pozitionandu-se pe primul loc in topul audientelor, pe targetul Comercial. Astfel, Kanal D a inregistrat 2,1% rating si 14,5% cota de piata.

Audiente, joi, 2 mai 2019

Be the first to comment on "Kanal D, lider de audienta cu „Teo Show”, trei editii consecutive"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Lumea Presei, lumeapresei.ro