Sute de mii de romani au ales „Stirile Kanal D” ca prima sursa de informatie

Marti, 22 august, “Stirile Kanal D” de la ora 12:00, prezentate de Silvia Ionita din noul platou lansat cu o seara in urma, conceput la cele mai inalte standard tehnice, a pozitionat postul TV pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe publicul Comercial. De asemenea, pe tronsonul orar in care au fost difuzat grupajul informativ de Stiri, Kanal D s-a clasat pe locul doi pe celelalte doua segmente de piata monitorizate, National si All Urban. Ieri, in intervalul 12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 1,4% rating si 13,6% cota de piata, in randul publicului de la orase cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 1,7% rating si 11,0% cota de piata, pe targetul National, si 1,6% rating si 11,1% cota de piata, pe targetul All Urban. O medie de peste 300.000 de romani au urmarit ieri “Stirile Kanal D” de pranz, in intervalul orar mai sus mentionat.

Be the first to comment on "Sute de mii de romani au ales „Stirile Kanal D” ca prima sursa de informatie"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Lumea Presei, lumeapresei.ro